Viva Studio je matkou spoločnosti TV Bratislava
TV Bratislava je dcérou spoločnosti Viva Studio
Objavte skrytú marketingovú silu
regionálnej televízie
Signály pre začiatok inzerovania v televízií
1. Život mimo reality
Väčšina malých inzerentov, po relatívne „ľahkom“ období, v ktorom môžu efektívne získavať dopyt prostredníctvom online kanálov, začínajú dosahovať strop objemu.
Potom je už ťažké generovať prírastok. Dôvodom môže byť to, že neustále hovoria s malým počtom spotrebiteľov – lovia stále v tom istom rybníku.
2. Zväčšovanie
Keď inzerenti narazia na klesajúce výnosy z aktivačných kanálov, je čas vyskúšať televíziu. Televízia je najlepším prostriedkom na oslovenie nových zákazníkov a vytvorenie dopytu.
Potrebné je začať vytvárať dopyt a zbierať ho. Väčšie objemy vytvoríte cez kanály s masovým dosahom.
3. Ambície značky
Na dosiahnutie ďalšej úrovne rastu musia inzerenti budovať svoje značky a vytvárať nezabudnuteľné reklamy, ktoré zvyšujú ich obchodné postavenie a pozíciu na trhu.
Aktivácia cez online reklamu jednoducho nestačí. Na podporu rastu je potrebný iný mediálny plán – osloviť širšie publikum.
4. Viera vo video
Videoreklama ponúka strategickú výhodu (vytvára úplne novú skupinu potenciálnych zákazníkov) a emocionálny prínos (prostredníctvom zvýšeného rozprávania príbehov, vysvetľovania a zvyšovania vnímania kvality).
Prečo práve televízia?
Ak ešte stále váhate, či nemáte dostatok informácií, prečítajte si blogy, ktoré sme vás pripravili.
Čísla a fakty vám ukážu, čo všetko môžete získať inzerovaním v televízií.
Nájdete tu aj užitočné informácie, ako urobiť TV reklamnú kampaň svojpomocne, bez mediálnej agentúry.