Prečo TV

Tu sa dozviete všetko podstatné o reklame v televízií.
TV má neprekonateľný rozsah a dosah – nové zistenia 1280 720 Maria

TV má neprekonateľný rozsah a dosah – nové zistenia

Žijeme v bublinách. Ľudia od marketingu si myslia, že zákazník denne sleduje sociálne siete Facebook, Youtube, Instragram, či TikTok. Agentúry a freelanceri, ktorí sa venujú tzv. digitálnemu marketingu,  presviedčajú svojich…

Čítaj ďalej
Televízia vytvára 71% z celkového zisku generovaného reklamou 800 450 Maria

Televízia vytvára 71% z celkového zisku generovaného reklamou

Štúdia – Ziskovosť: obchodný prípad pre reklamu – dokazuje, že všetky formy reklamy vytvárajú zisk, ale v rôznej miere z krátkodobého a dlhodobého hľadiska. V rámci toho zistili, že televízna…

Čítaj ďalej
Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast 853 480 Maria

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast

Televízia : áno alebo nie? Je to jedna z otázok, o ktorej premýšľate, že ako môžete čo najefektívnejšie škálovať a rozširovať svoje podnikanie s pomocou televízie. Ak áno, odpoveď je…

Čítaj ďalej
Televízia je steroid pre ostatné médiá 1280 720 Maria

Televízia je steroid pre ostatné médiá

Televízia pomáha ostatným médiatypom v médiamixe. Prospešný efekt televízie je možné cítiť vo všetkých sprievodných médiach. Pokiaľ ide o rozhlasovú reklamu, multiplikačný efekt televíznej reklamy môže byť vyšší ako 100%…

Čítaj ďalej
Televízia je životne dôležitá pre dlhodobý úspech 853 480 Maria

Televízia je životne dôležitá pre dlhodobý úspech

Televízna reklama má mnoho krátkodobých účinkov, ako je zvýšenie predaja, vytváranie špičiek vo vyhľadávaní online a vytváranie ústneho podania aj offline. Funguje to a funguje to rýchlo. Okamžitý úspech je…

Čítaj ďalej
TV pôsobí na emócie a popularizuje značky 1000 563 Maria

TV pôsobí na emócie a popularizuje značky

Výskum spoločnosti Binet a Field pre IPA opakovane ukázal, že emotívne reklamné kampane a tie, ktoré majú slávu v jadre svojej stratégie, sú zďaleka najúčinnejšie pri vytváraní veľkých obchodných efektov,…

Čítaj ďalej
Televízia je všade 1000 563 Maria

Televízia je všade

Aj keď väčšina ľudí sleduje televíziu doma v obývačke, sledovanie televízie na rôznych obrazovkách a v nových lokalitách zvyšuje príležitostí pre značky, aby využili výhody mocnej televízie. Podiel dospelých, ktorí…

Čítaj ďalej
Televízia má rýchlu odozvu hneď po nasadení 4640 3472 Maria

Televízia má rýchlu odozvu hneď po nasadení

Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé aj krátkodobé efekty, vďaka možnosti vidieť ju opakovane – na viacerých obrazovkách. Miestom predaja sa stali naše obývačky. Televízna reklama začne po nasadení fungovať ihneď…

Čítaj ďalej
Televízia je v centre kreatívnej účinnosti 848 480 Maria

Televízia je v centre kreatívnej účinnosti

V reklame sme vždy vedeli, že silná tvorivosť vedie k úspechu, ale o vzťahu existoval len malý dôkaz, až do roku 2010, keď IPA v spolupráci s Thinkboxom uverejnila „Prepojenie…

Čítaj ďalej
Televízia funguje vo všetkých kategóriách 1000 563 Maria

Televízia funguje vo všetkých kategóriách

Televízia má vplyv na krátkodobý a dlhodobý zisk, pre všetky kľúčové kategórie – FMCG, maloobchod a finančné služby. Ukázal to výskum „Zisková schopnosť: obchodný dôvod pre reklamu“ spoločnosti Ebiquity a…

Čítaj ďalej
Televízia je najdôveryhodnejšia 721 406 Maria

Televízia je najdôveryhodnejšia

Škandály v posledných rokoch v súvislosti s podvodmi, nevhodným umiestňovaním reklám a ochranou osobných údajov v oblastiach online inzercie – najmä prostredníctvom Facebooku a YouTube, potvrdili vysokú kvalitu televízneho vysielania.…

Čítaj ďalej
TV reklama je najefektívnejšia investícia 720 405 Richard

TV reklama je najefektívnejšia investícia

Televízia je nenahraditeľná. Či už v krátkodobom alebo dlhodobom horizonte dosahuje najväčší zisk pri najvyššej efektívnosti a pri najnižšom riziku. Hovorí to každá veľká štúdia o efektívnosti reklamy. TV zodpovedá za 71% celkového zisku…

Čítaj ďalej
Televízia je srdcom videosveta 853 480 Richard

Televízia je srdcom videosveta

Média a reklama smerujú k videu a video smeruje nepochybne k televízii. To by malo znamenať zvýšené rozpočty na reklamu pre video ako celok a najmä pre televíziu. Čas strávený pri rôznych formách…

Čítaj ďalej
Televízia je zásadná pre osobné rozhovory 853 480 Richard

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory

Či sú to slová na ulici alebo hodnotenie na sociálnych sieťach – ústne podanie je čaro marketingu. O značkách sa ľudia chcú rozprávať. A nič nenúti ľudí hovoriť tak ako…

Čítaj ďalej