Prečo TV

Prečo je TV taká úspešná? Tu sa dozviete všetko podstatné o reklame v televízií.

Televízia je nepochybne najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom.
Peniaze investované do TV nie sú nikdy zbytočné.
Rozvojom technológií sa jej darí skvele. Keď je zastúpená v mediálnom mixe, napomáha ostatným médiám.
Odjakživa mala top pozíciu a dnes už aj globálne online spoločnosti inzerujú v televízií.

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast 853 480 Maria

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast

Televízia : áno alebo nie? Je to jedna z otázok, o ktorej premýšľate, že ako…

Čítaj ďalej
TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah 1280 720 Maria

TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah

Podľa IPA Touchpoints 2018 je televízia enormná a predstavuje 37% mediálneho dňa priemerného človeka. Žiadna…

Čítaj ďalej
Televízia je steroid pre ostatné médiá 1280 720 Maria

Televízia je steroid pre ostatné médiá

Televízia pomáha ostatným médiatypom v médiamixe. Prospešný efekt televízie je možné cítiť vo všetkých sprievodných…

Čítaj ďalej
TV je životne dôležitá pre dlhodobý úspech značky 853 480 Maria

TV je životne dôležitá pre dlhodobý úspech značky

Televízna reklama má veľa krátkodobých efektov, ako napríklad riadenie predaja, vytváranie špičiek v on-line vyhľadávaní…

Čítaj ďalej
TV pôsobí na emócie a popularizuje značky 1000 563 Maria

TV pôsobí na emócie a popularizuje značky

Je to podobné ako vytváranie celebrít z ľudí. Televízia dáva značkám domáce mená. Výskum spoločnosti…

Čítaj ďalej
Televízia je všade 1000 563 Maria

Televízia je všade

Aj keď väčšina ľudí sleduje televíziu doma v obývačke, sledovanie televízie na rôznych obrazovkách a…

Čítaj ďalej
Televízia má rýchlu odozvu hneď po nasadení 4640 3472 Maria

Televízia má rýchlu odozvu hneď po nasadení

Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé aj krátkodobé efekty, vďaka možnosti vidieť ju opakovane – na…

Čítaj ďalej
Televízia je v centre kreatívnej účinnosti 848 480 Maria

Televízia je v centre kreatívnej účinnosti

V reklame sme vždy vedeli, že silná tvorivosť vedie k úspechu, ale o vzťahu existoval…

Čítaj ďalej
Televízia funguje vo všetkých kategóriách 1000 563 Maria

Televízia funguje vo všetkých kategóriách

Televízia má vplyv na krátkodobý a dlhodobý zisk, pre všetky kľúčové kategórie – FMCG, maloobchod…

Čítaj ďalej
Televízia je najdôveryhodnejšia 721 406 Maria

Televízia je najdôveryhodnejšia

Škandály v posledných rokoch v súvislosti s podvodmi, nevhodným umiestňovaním reklám a ochranou osobných údajov…

Čítaj ďalej
TV reklama je najefektívnejšia investícia 720 405 Richard

TV reklama je najefektívnejšia investícia

Televízia je nenahraditeľná. Či už v krátkodobom alebo dlhodobom horizonte dosahuje najväčší zisk pri najvyššej efektívnosti a…

Čítaj ďalej
Televízia je srdcom videosveta 853 480 Richard

Televízia je srdcom videosveta

Média a reklama smerujú k videu a video smeruje nepochybne k televízii. To by malo znamenať zvýšené…

Čítaj ďalej
Televízia je zásadná pre osobné rozhovory 1920 1080 Richard

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory

Či sú to slová na ulici alebo hodnotenie na sociálnych sieťach – ústne podanie je…

Čítaj ďalej