Telenákup

Teleshopping dokáže predať i to, čo by inak ostalo nepovšimnuté v regáloch kamenných predajní a na stránkach e-shopov.

Niekedy musí človek vidieť produkt v akcii, aby mohol plne porozumieť jeho výhodám. Demonštrácia zobrazuje – ako konzumovať produkt.

Telenákup je priama ponuka vysielaná verejnosti s cieľom poskytnúť tovar alebo služby za odplatu. To znamená, že obsahom spotu je priama výzva ku nákupu, uvedenie ceny a kontakt.

Obvyklou formou telenákupu je hraný spot. Situačné scénky a ponúkanie produktov sympatickou osobou je najefektívnejšia forma – predávajú emócie podporené logickými argumentami.
Vieme, ako vyrobiť spot, ktorý bude vyzerať exkluzívne, ale bude finančne nenáročný. Cena je závislá od náročnosti scenára ( účinkujúci, priestory, rekvizity, masky, kostýmy, technika, osvetlenie, postprodukcia, cudzojazyčné verzie atď).

Výhody teleshoppingu sú:
masové oslovenie skupiny obyvateľov, ktorá sa rozhoduje emocionálne,
veľmi výhodné ceny za vysielanie v televízií – oproti reklamným spotom
a výrazne väčšia dĺžka spotov, ktorá je tak dostatočná pre vysvetlenie podrobností o produkte.

Odvysielanie spotov v televízií – je v blokoch s označením „telenákup“, obvykle mimo prime time. Starší diváci sledujú najmä televíziu – majú čas a peniaze, dôveru v televíziu a nakupujú telefonicky.
Telenákup je vo forme spotu (do 15 minút) alebo programu – súbor spotov.
Okrem toho môžete použiť televízny spot pre marketing na YouTube alebo Facebook a web stránke e-shopu.

  • Spropagujete meno e-shopu (budovanie povedomia – značky). Ten váš si ľudia zapamätajú, vďaka niekoľkým produktom v televízií.
  • Ukážete ako sa produkt používa a všetky jeho výhody / nevýhody konkurencie. Tak pritiahnete zákazníkov do svojho e-shopu.
  • Prostredníctvom teleshoppingu dostanete „dve reklamy v jednom“ imidžová aj produktová reklama.
  • Ak máte spustenú aj PPC reklamu, ľudia si na banner kliknú ochotnejšie, ak im je značka povedomá.

O unikátnom telenákupe sa dozviete viac z blogu:

Výber z našej tvorby

Vyrobili sme množstvo spotov, za viac ako 20 rokov, kedy sme denne produkovali verzie pre rôzne televízne stanice v Európe: Rakúsko, Nemecko, Švajčiarsko, Českú republiku, Maďarsko aj Poľsko.
Vďaka zahraničným klientom sme sa stali vyhľadávanou spoločnosťou – pre našu schopnosť vyrábať kvalitne za dobrú cenu. V niektorých našich spotoch účinkoval aj majiteľ WS teleshopping – svetovo najúspešnejší teleshoppingový mág Horst Fuchs.

Chcete to skúsiť s telenákupom?

Slováci telenákup nevyužívajú, podceňujú ho, alebo mu nerozumejú.
Radi vám poradíme, lebo za tie roky sme sa veľa naučili, a takmer vám vieme garantovať úspech.
Objem predaja závisí od vhodnosti produktu, ktorý predávate a od kvality spracovania videa.

Neváhajte a vyžiadajte si nezáväznú cenovú kalkuláciu.

Okrem výroby videa zabezpečíme aj odvysielanie v regionálnych a celoplošných kanáloch – všetko  za extra výhodné ceny.