
Teleshopping dokáže predať i to, čo by inak ostalo nepovšimnuté v regáloch kamenných predajní a na stránkach e-shopov.
Niekedy musí človek vidieť produkt v akcii, aby mohol plne porozumieť jeho výhodám. Demonštrácia zobrazuje – ako konzumovať produkt.
Telenákup je priama ponuka vysielaná verejnosti s cieľom poskytnúť tovar alebo služby za odplatu. To znamená, že obsahom spotu je priama výzva ku nákupu, uvedenie ceny a kontakt.
- Spropagujete meno e-shopu (budovanie povedomia – značky). E-shopov je milión a ten váš si zapamätajú. Vďaka niekoľkým produktom v televízií.
- Ukážete ako sa produkt používa a všetky jeho výhody / nevýhody konkurencie. Tak pritiahnete zákazníkov do svojho e-shopu a nakúpia viac.
- Prostredníctvom teleshoppingu dostanete „dve reklamy v jednom“ imidžová aj produktová reklama.
- Nepočítajte ale s tým, že vám televízia odovzdá protokoly o vzhliadnutiach ( TV nešpehuje aktivity.)
- Ak máte spustenú aj PPC reklamu, ľudia si na banner kliknú ochotnejšie, ak im je značka povedomá.
Výber z tvorby – telenákup
Vyrobili sme množstvo spotov, za viac ako 20 rokov, kedy sme denne produkovali verzie pre rôzne televízne stanice v Európe: Rakúsko, Nemecko, Švajčiarsko, Českú republiku, Maďarsko aj Poľsko.
Vďaka zahraničným klientom sme sa stali vyhľadávanou spoločnosťou – pre našu schopnosť vyrábať kvalitne za dobrú cenu.
V niektorých našich spotoch účinkoval aj majiteľ WS teleshopping – svetovo najúspešnejší teleshoppingový mág Horst Fuchs.
O unikátnom telenákupe sa dozviete viac z blogu:
Chcete to skúsiť s telenákupom?
Slováci telenákup nevyužívajú, podceňujú ho, alebo mu nerozumejú.
Radi vám poradíme, lebo za tie roky sme sa veľa naučili, a takmer vám vieme garantovať úspech. Objem predaja závisí od vhodnosti produktu, ktorý predávate a od kvality spracovania videa.
Neváhajte a vyžiadajte si nezáväznú cenovú kalkuláciu.
Okrem výroby videa zabezpečíme aj odvysielanie v regionálnych a celoplošných kanáloch – všetko za extra výhodné ceny.