TV pôsobí na emócie a popularizuje značky

TV pôsobí na emócie a popularizuje značky

TV pôsobí na emócie a popularizuje značky 1000 563 Maria

Je to podobné ako vytváranie celebrít z ľudí. Televízia dáva značkám domáce mená.
Výskum spoločnosti Binet a Field pre IPA opakovane ukázal, že emotívne reklamné kampane a tie, ktoré majú slávu v jadre svojej stratégie, sú zďaleka najúčinnejšie pri vytváraní veľkých obchodných efektov, akými sú predaj a zisk. V skutočnosti majú tieto účinky o 50% vyššiu účinnosť. 

Nič sa nedotkne našich emócií tak silno ako televízia.

  • Na otázku, ktoré formy reklamy cítia emocionálne, 58% britskej spoločnosti uviedlo televíznu reklamu. Toto prekonalo všetky ostatné médiá.
  • Na otázku, aký typ reklamy prináša najväčšie poznanie značky, 66% ľudí z Veľkej Británie si vybralo televíziu – viac ako päťkrát viac ako iné najbližšie médiá.
  • V štúdii IPA „Dlhé a krátke“ sa zistilo, že emočné reklamy sú takmer dvakrát efektívnejšie pri vytváraní zisku ako racionálne alebo informatívne reklamy.
  • Kreatívne ocenené kampane sú oveľa pravdepodobnejšie emocionálne než racionálne. 47% kreatívne ocenených kampaní analyzovaných v nástroji IPA „Súvislosť medzi kreativitou a efektívnosťou“ boli „emocionálne“.

Zdroj: (Ipsos Connect / Thinkbox, ‚TV Nation‘, 2016)