Filmy

Pôsobivé formy priameho oslovenia zákazníkov. Informatívne a emotívne.

S istotou oslovíte svoju cieľovú skupinu!
Okrem toho sa ľudia silne stotožňujú s tým, čo vidia vo filmoch – zažívajú všetko, akoby tam boli sami.
O obsahu videného a počutého zároveň sa hovorí. Pôsobí na zmysly.
To všetko robí z filmov najúspešnejší komunikačný prostriedok všetkých čias.

Klasická televízna reklama má stále veľmi silné postavenie, ale obrazové filmy a klipy sú stále dôležitejšie aj na sociálnych médiách. Reklamný film poskytuje motiváciu k nákupu a výborne zostáva v pamäti.
Ale imidžový film dokáže ešte viac ako klasický komerčný film. Je to hlboké. Máte možnosť podrobne vyzdvihnúť kvalitu svojich výrobkov so všetkými výhodami. Ešte dôležitejšie je, že taký film dáva divákovi možnosť „zažiť“ a spoznať produkt so všetkými jeho schopnosťami a aspektami.


Image film


„Nemáš druhú šancu na prvý dojem“. Ak sa tento dojem prejaví profesionálne prostredníctvom obrazového filmu, môžete si v pamäti svojich zákazníkov natrvalo ukotviť pozitívny obraz svojej spoločnosti. Ukázalo sa, že dobrý film si pamätá oveľa dlhšie a lepšie ako fotografie, texty alebo hudba.

Dobrý image film hovorí „obrazovým“ jazykom vašej spoločnosti a odráža ho zvukovo. Poďte do centra pozornosti.

Zobrazíme vašu spoločnosť a vaše služby, predstavíme vás komplexne a kompetentne. Podčiarkneme váš existujúci imidž alebo vám pomôžeme vytvoriť nový.


Produktový film


Produktový film je niečo medzi imidžovým filmom a reklamným filmom. Produkt alebo služba spoločnosti je však v popredí filmového diela. Produktový film môže byť použitý pri marketingu a distribúcii ponuky alebo pri  firemných prezentáciách a môže byť orientovaný priamo na predaj bez toho, aby sa musel zriecť emočného vplyvu PR a obrazovej orientácie.
Emócie predávajú
Využite príležitosť na umiestnenie vašej spoločnosti a vašich produktov do vášho individuálneho produktového videa. Môže byť predstavený jeden produkt alebo celý rad ponúk.
Predveďte najrôznejšie možnosti použitia vašich produktov – demonštrujte.
Nechajte obrázky hovoriť .

 Ktorý typ filmu je pre vás ten pravý?

Závisí to od vašich produktov, služieb, cieľov a oblasti použitia. Je vaša ponuka na niečo zameraná alebo chcete svoju spoločnosť predstaviť sami? Mal by váš film zobrazovať určité vlastnosti produktu alebo sprostredkovať životný pocit? Chceli by ste svoj film použiť na konkrétnom mieste alebo ho chcete distribuovať do sveta cez internet?

Pre príslušné ciele a priority existujú vhodné filmové formáty.
Radi vám poradíme, aby ste mohli sprostredkovať svoju posolstvo čo najlepšie.