Online

„Reklama kedysi spočívala v šírení informácií verejnosti. Dnes sa online reklama stala získavaním informácií od verejnosti.“ Bob Hoffman
Ad Contraian: Záhada moderných médií 853 480 Maria

Ad Contraian: Záhada moderných médií

Boli časy, nie tak dávno, keď inzerenti mohli celkom ľahko osloviť takmer každého. Stačilo veľa peňazí a jednoduchý nákup médií v niekoľkých televíziách, rádiách a tlačiarňach. V tom čase využitie…

Čítaj ďalej
Prečo je programatická online reklama taká drahá? 766 432 Maria

Prečo je programatická online reklama taká drahá?

V tradičných médiách presne viete, čo kupujete a ekosystém sa netopí v koši a podvodoch – tam je použitie CPM (cena za tisíc zobrazení reklamného formátu) na hodnotenie efektívnosti rozumné.…

Čítaj ďalej
Digitálny marketing má vážne problémy 853 480 Maria

Digitálny marketing má vážne problémy

Predpokladá sa, že 60% všetkej internetovej návštevnosti je umelá, teda nepochádza od ľudí z mäsa a kostí. Boti a robotické siete – narastajúca hrozba. Nebezpečenstvo má meno kontextová reklama. Falošní…

Čítaj ďalej
Získané (zadarmo – online) média nemôžu nahradiť hromadné médiá 853 480 Maria

Získané (zadarmo – online) média nemôžu nahradiť hromadné médiá

Vo svete rastúcej personalizácie sa zistilo, že penetrácia má stále trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku v porovnaní s lojálnosťou. Rozsah média je hlavným motorom…

Čítaj ďalej
Ad Contraian: Nevyhnutná logika reklamných podvodov 720 480 Maria

Ad Contraian: Nevyhnutná logika reklamných podvodov

Nedávne alarmujúce odhalenia ruského hacknutia 250 vládnych agentúr USA, ktoré zostali nezistené najsofistikovanejšími obranami v oblasti kybernetickej bezpečnosti vrátane vojenského kybernetického velenia, Národnej bezpečnostnej agentúry a ministerstva pre vnútornú bezpečnosť,…

Čítaj ďalej
Čo v praxi znamená inbount marketing? 853 480 Maria

Čo v praxi znamená inbount marketing?

Digitální marketéri posledných rokov zámerne používajú pojmy ako „prichádzajúci“ a „odchádzajúci“ marketing. Za odchádzajúci marketing považujú platenú reklamu. Za prichádzajúci marketing považujú „získanie si cesty do povedomia zákazníka“ prostredníctvom blogov,…

Čítaj ďalej
Ad Contraian: To dobré v online reklame 768 480 Maria

Ad Contraian: To dobré v online reklame

Už viac ako 10 rokov píšem o tom, aká mizerná, bezcenná a nebezpečná je podľa mňa väčšina online reklamy. Dnes by som chcel hovoriť o tom dobrom v online reklame.…

Čítaj ďalej