Televízia je zásadná pre osobné rozhovory


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data/d/0/d09cc149-99ae-4ae4-a7d5-1cbfe3045265/vivastudio.sk/web/wp-content/themes/movedo/includes/grve-header-functions.php on line 322

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory 150 150 Richard

Či sú to slová na ulici alebo hodnotenie na sociálnych sieťach – ústne podanie je čaro marketingu. O značkách sa ľudia chcú rozprávať. A nič nenúti ľudí hovoriť tak ako televízia.
Prieskum zistil, že televízia je médium o ktorej sa najviac hovorí. 53% ľudí uviedlo, že pravdepodobne budú hovoriť o televíznej reklame tvárou v tvár alebo telefonicky 26% si myslí, že o nej budú hovoriť online. Je to oveľa viac ako akékoľvek iné médium.
Televízna reklama vedie 51% všetkých marketingom generovaných konverzácií. Celkovo je 72% konverzácií o značke je motivované platenou inzerciou.
Televízia pôsobí na rozhovory niekoľko týždňov po počiatočnej aktivite: 85% aktivity je v priebehu prvého týždňa a 72% aktivity v druhom a treťom týždni. Je to omnoho viac ako majú iné komunikačné kanály.

O obsahu v televízií sa najviac hovorí

Televízna reklama generuje 51% konverzácií