Marketing & TV

Iný blog o marketingu. Tento chce vyvrátiť mýty o televízií.

Ad Contraian: Reklama kedysi spočívala v šírení informácií verejnosti.
Dnes sa online reklama stala získavaním informácií od verejnosti.

S rastom fenoménu sociálnych sietí sa na scéne objavilo veľa článkov o marketingu. Tie sa tématicky pohybujú výlučne v online prostredí. S tým nastúpili aj rôzne fámy o začiatku konca tradičných médií a ich cenovej nedostupnosti. Opak je pravdou,  ak sa pozeráme bez zaujatosti. 

V ktorom okamihu by mal ísť podnik do televízie? 836 480 Maria

V ktorom okamihu by mal ísť podnik do televízie?

Podniky sú pripravené zvážiť televíziu v momente, keď narazia na klesajúcu návratnosť kanálov, ktoré ponúkajú najúčinnejšiu a najviditeľnejšiu cestu k…

Čítaj ďalej
Ad Contraian: To dobré v online reklame 768 480 Maria

Ad Contraian: To dobré v online reklame

Už viac ako 10 rokov píšem o tom, aká mizerná, bezcenná a nebezpečná je podľa mňa väčšina online reklamy. Dnes…

Čítaj ďalej
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? 641 480 Maria

Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky?

Behaviorálni výskumníci urobili zaujímavý experiment. Odstránili ľuďom ich obľúbené značky, aby videli čo to s nimi urobí.  Výsledky sú úžasné…

Čítaj ďalej
Čo v praxi znamená inbount marketing? 853 480 Maria

Čo v praxi znamená inbount marketing?

Digitální marketéri posledných rokov zámerne používajú pojmy ako „prichádzajúci“ a „odchádzajúci“ marketing. Za odchádzajúci marketing považujú platenú reklamu. Za prichádzajúci…

Čítaj ďalej
Ad Contraian: Nevyhnutná logika reklamných podvodov 720 480 Maria

Ad Contraian: Nevyhnutná logika reklamných podvodov

Nedávne alarmujúce odhalenia ruského hacknutia 250 vládnych agentúr USA, ktoré zostali nezistené najsofistikovanejšími obranami v oblasti kybernetickej bezpečnosti vrátane vojenského…

Čítaj ďalej
Obsahový marketing, stratégia a médiá, v skratke 720 406 Maria

Obsahový marketing, stratégia a médiá, v skratke

Obsahový marketing je forma marketingu zameraná na tvorbu, publikovanie a distribúciu obsahu pre cieľové publikum. Často ich používajú podniky, aby:…

Čítaj ďalej
Trendy v obsahovom marketingu 2021 720 406 Maria

Trendy v obsahovom marketingu 2021

Skúsenosti získané prostredníctvom obsahového marketingu urobili obchodníkov efektívnejšími. Ale aby sa udržal tento rast, obchodníci sa tiež musia prispôsobovať sa…

Čítaj ďalej
Televízia generuje dopyt najúspešnejšie 900 508 Maria

Televízia generuje dopyt najúspešnejšie

Ocenená štúdia Profit Ability: Obchodný prípad reklamy demonštruje, ako môžu obchodníci maximalizovať krátkodobý výnos bez obetovania trvalého rastu. Hlavné zistenia…

Čítaj ďalej
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá 853 480 Maria

Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá

Vo svete rastúcej personalizácie sa zistilo, že penetrácia má stále trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a…

Čítaj ďalej
Televízna reklama pomáha malým podnikom rásť. 900 506 Maria

Televízna reklama pomáha malým podnikom rásť.

Štúdia zistila, že televízna reklama vytvára 80 % predaja generovaného menšími firmami, ale výdavky na reklamu sú iba 66%. Pre…

Čítaj ďalej
Štúdia odhalila pravdu o mládeži a ich mediálne návyky 900 479 Maria

Štúdia odhalila pravdu o mládeži a ich mediálne návyky

Štúdia britskej Thinbox štúdia skúmala úlohu rôznych videí v živote mladých divákov a odhalila ich mediálne návyky a motivácie. Respondentmi…

Čítaj ďalej
Digitálny marketing má vážne problémy 853 480 Maria

Digitálny marketing má vážne problémy

Predpokladá sa, že 60% všetkej internetovej návštevnosti je umelá, teda nepochádza od ľudí z mäsa a kostí. Boti a robotické…

Čítaj ďalej
Účinná mediálna stratégia potrebuje 2. kroky. Zistite aké. 857 480 Maria

Účinná mediálna stratégia potrebuje 2. kroky. Zistite aké.

Väčšina domácností v rozvinutých krajinách má doma aspoň jeden televízor. To z televízie robí ideálnu voľbu pre oslovenie spotrebiteľov. Použitie…

Čítaj ďalej
8 potrieb prečo ľudia sledujú videá 852 480 Maria

8 potrieb prečo ľudia sledujú videá

Video je pevne zakorenené v našich životoch. Či už trávime televízny večer na pohovke alebo zabíjame čas na mobilných telefónoch…

Čítaj ďalej
Čo je mediálna signalizácia a kto je úspešný? 854 480 Maria

Čo je mediálna signalizácia a kto je úspešný?

Signalizácia je mocná sila. Prečo si mnohí kupujú radšej rýchle ako funkčné autá? Lebo aj páv má bujarý, ale nepraktický…

Čítaj ďalej
Skrytá marketingová sila regionálnej televízie 853 480 Maria

Skrytá marketingová sila regionálnej televízie

Lokálne a regionálne televízie zachytávajú všetky oblasti spoločenského života, pokrývajú záujmy a potreby obyvateľov na území, pre ktoré vysielajú. Práve…

Čítaj ďalej
Marketingový fenomén – teleshopping 851 480 Maria

Marketingový fenomén – teleshopping

Prečo je teleshopping taký účinný? Prečo a ako na tom zahraničné spoločnosti dokázali zbohatnúť? Ako robia teleshopping úspešné spoločnosti? Ako…

Čítaj ďalej
TV reklama je pre každého 853 480 Maria

TV reklama je pre každého

Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, veľké alebo malé podniky,…

Čítaj ďalej
Prečo je programatická online reklama taká drahá? 766 432 Maria

Prečo je programatická online reklama taká drahá?

V tradičných médiách presne viete, čo kupujete a ekosystém sa netopí v koši a podvodoch – tam je použitie CPM…

Čítaj ďalej
Ad Contraian: Záhada moderných médií 853 480 Maria

Ad Contraian: Záhada moderných médií

Boli časy, nie tak dávno, keď inzerenti mohli celkom ľahko osloviť takmer každého. Stačilo veľa peňazí a jednoduchý nákup médií…

Čítaj ďalej
Ad Contraian: 10 dôvodov prečo sa online musí zmeniť 750 422 Maria

Ad Contraian: 10 dôvodov prečo sa online musí zmeniť

Súčasný model online reklamy má iba 20 rokov, ale už je ďaleko za dátumom jej spotreby. Stal sa z neho…

Čítaj ďalej
Ako zmenil rok 2020 svet videa? 716 404 Maria

Ako zmenil rok 2020 svet videa?

Sledovanie televízie bolo stabilné, ale došlo k miernemu poklesu v sledovaní živého televízneho vysielania, pretože sme mali väčší výber a…

Čítaj ďalej