Marketing & TV

Iný blog o marketingu. Tento chce vyvrátiť falošné mýty o televízií.
TV počas lockdownu 930 480 Maria

TV počas lockdownu

Úvod V marci 2020 sa život, ako sme ho poznali, zmenil. Veci, ktoré sme pred niekoľkými týždňami považovali za samozrejmosť, ako napríklad cestovanie, stravovanie, nákupy – posielanie detí do školy…

Čítaj ďalej
Televízia je výkladná skriňa elektronického obchodu 1280 720 Maria

Televízia je výkladná skriňa elektronického obchodu

Televízia podporuje rast značiek elektronického obchodu. Poskytuje im veľmi potrebnú fyzickú dostupnosť a dôveryhodnosť. V roku 2020 bolo v televízii 1 243 nových značiek (alebo sa vrátili po prestávke viac…

Čítaj ďalej
V ktorom okamihu by mal ísť podnik do televízie? 836 480 Maria

V ktorom okamihu by mal ísť podnik do televízie?

Podniky sú pripravené zvážiť televíziu v momente, keď narazia na klesajúcu návratnosť kanálov, ktoré ponúkajú najúčinnejšiu a najviditeľnejšiu cestu k rastu. Tieto kanály sa budú líšiť v závislosti od typu…

Čítaj ďalej
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? 641 480 Maria

Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky?

Behaviorálni výskumníci urobili zaujímavý experiment. Odstránili ľuďom ich obľúbené značky, aby videli čo to s nimi urobí.  Výsledky sú úžasné a veľmi zábavné. Kľúčové poznatky: Značky prinášajú farbu a spojenie…

Čítaj ďalej
Obsahový marketing, stratégia a médiá 720 406 Maria

Obsahový marketing, stratégia a médiá

Obsahový marketing je forma marketingu zameraná na tvorbu, publikovanie a distribúciu obsahu pre cieľové publikum. Často ich používajú podniky, aby pritiahli pozornosť a získali potenciálnych zákazníkov, rozšírili svoju zákaznícku základňu,…

Čítaj ďalej
Trendy v obsahovom marketingu 2021 720 406 Maria

Trendy v obsahovom marketingu 2021

Obsahový marketing je forma marketingu zameraná na tvorbu, publikovanie a distribúciu obsahu pre cieľové publikum. Robí sa to cez vlastné vlastné médiá (tlač – plagáty, katalógy, vlastný web …), cez…

Čítaj ďalej
Televízia generuje dopyt najúspešnejšie 900 508 Maria

Televízia generuje dopyt najúspešnejšie

Ocenená štúdia Profit Ability: Obchodný prípad reklamy demonštruje, ako môžu obchodníci maximalizovať krátkodobý výnos bez obetovania trvalého rastu. Hlavné zistenia odhalili, že: Niektoré formy reklamy sú rizikovejšie. Väčšina reklamných kanálov…

Čítaj ďalej
Televízna reklama pomáha malým podnikom rásť 900 506 Maria

Televízna reklama pomáha malým podnikom rásť

Štúdia zistila, že televízna reklama vytvára 80 % predaja generovaného menšími firmami, ale výdavky na reklamu sú iba 66%. Pre porovnanie, online reklama predstavuje 17% celkových výdavkov na reklamu, ale…

Čítaj ďalej
Štúdia odhalila pravdu o mládeži a ich mediálne návyky 900 479 Maria

Štúdia odhalila pravdu o mládeži a ich mediálne návyky

Štúdia britskej Thinbox štúdia skúmala úlohu rôznych videí v živote mladých divákov a odhalila ich mediálne návyky a motivácie. Respondentmi boli mladí ľudia vo veku 16 – 24 rokov. Dôležité…

Čítaj ďalej
Účinná mediálna stratégia potrebuje 2. kroky. Zistite aké. 857 480 Maria

Účinná mediálna stratégia potrebuje 2. kroky. Zistite aké.

Väčšina domácností v rozvinutých krajinách má doma aspoň jeden televízor. To z televízie robí ideálnu voľbu pre oslovenie spotrebiteľov. Použitie televíznych reklám je prospešné vďaka svojmu širokému dosahu a miery.…

Čítaj ďalej
8 potrieb prečo ľudia sledujú videá 852 480 Maria

8 potrieb prečo ľudia sledujú videá

Video je pevne zakorenené v našich životoch. Či už trávime televízny večer na pohovke alebo zabíjame čas na mobilných telefónoch pred príchodom autobusu, príležitostí na sledovanie televízie neboli nikdy väčšie…

Čítaj ďalej
Čo je mediálna signalizácia a kto je úspešný? 854 480 Maria

Čo je mediálna signalizácia a kto je úspešný?

Signalizácia je mocná sila. Prečo si mnohí kupujú radšej rýchle ako funkčné autá? Lebo aj páv má bujarý, ale nepraktický chvost. Signalizácia nadväzuje na verejné sľuby a sľuby dané na…

Čítaj ďalej
Skrytá marketingová sila regionálnej televízie 853 480 Maria

Skrytá marketingová sila regionálnej televízie

Lokálne a regionálne televízie zachytávajú všetky oblasti spoločenského života, pokrývajú záujmy a potreby obyvateľov na území, pre ktoré vysielajú. Práve regionálna identita je pokladom lokálnej televízie. Ponúka občanom a zástupcom…

Čítaj ďalej
TV reklama je pre každého 853 480 Maria

TV reklama je pre každého

Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, veľké alebo malé podniky, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte…

Čítaj ďalej
Ad Contraian: 10 dôvodov prečo sa online musí zmeniť 750 422 Maria

Ad Contraian: 10 dôvodov prečo sa online musí zmeniť

Súčasný model online reklamy má iba 20 rokov, ale už je ďaleko za dátumom jej spotreby. Stal sa z neho smiešny anachronizmus, zrodený v ére naivného digitálneho utopizmu, ktorý je…

Čítaj ďalej
Ako zmenil rok 2020 svet videa? 716 404 Maria

Ako zmenil rok 2020 svet videa?

Sledovanie televízie bolo stabilné, ale došlo k miernemu poklesu v sledovaní živého televízneho vysielania, pretože sme mali väčší výber a mohli sme svoje sledovanie rozšíriť na livestreaming a video na…

Čítaj ďalej