Marketing & TV

Reklama kedysi spočívala v šírení informácií verejnosti. Online reklama sa stala získavaním informácií z verejnosti.

S rastom fenoménu sociálnych sietí sa na scéne objavilo veľa článkov o marketingu. Tie sa tématicky pohybujú výlučne v online prostredí. S tým nastúpili aj rôzne fámy o začiatku konca tradičných médií a ich cenovej nedostupnosti. Opak je pravdou.

Skrytá marketingová sila regionálnej televízie 2400 1299 Maria

Skrytá marketingová sila regionálnej televízie

Lokálne a regionálne televízie zachytávajú všetky oblasti spoločenského života, pokrývajú záujmy a potreby obyvateľov na…

Čítaj ďalej
Priblížime vám, ako robia teleshopping najúspešnejšie zahraničné spoločnosti 916 515 Maria

Priblížime vám, ako robia teleshopping najúspešnejšie zahraničné spoločnosti

Prečo je teleshopping taký účinný? Prečo a ako na tom zahraničné spoločnosti dokázali zbohatnúť? Ako…

Čítaj ďalej
Prečo je programatická online reklama taká drahá? 766 432 Maria

Prečo je programatická online reklama taká drahá?

V tradičných médiách presne viete, čo kupujete a ekosystém sa netopí v koši a podvodoch…

Čítaj ďalej
Ad Contraian: Záhada moderných médií 719 404 Maria

Ad Contraian: Záhada moderných médií

Boli časy, nie tak dávno, keď inzerenti mohli celkom ľahko osloviť takmer každého. Stačilo veľa…

Čítaj ďalej
Ad Contraian: 10 dôvodov prečo sa online musí zmeniť 750 422 Maria

Ad Contraian: 10 dôvodov prečo sa online musí zmeniť

Súčasný model online reklamy má iba 20 rokov, ale už je ďaleko za dátumom jej…

Čítaj ďalej
Ako zmenil rok 2020 svet videa? 716 404 Maria

Ako zmenil rok 2020 svet videa?

Sledovanie televízie bolo stabilné, ale došlo k miernemu poklesu v sledovaní živého televízneho vysielania, pretože…

Čítaj ďalej