Ako sa dostať do TV

Užitočné rady - ako dostať značku do televízie bez ohľadu na rozpočet

Existuje 5 krokov na ceste do televízie: stanovenie cieľov, výber partnera, určenie stratégie vysielania, tvorba reklamy a zmeranie výsledkov.
Pre záujemcov, ktorí chcú urobiť prvý krok k televíznej reklame sme vytvorili túto časť webovej stránky, ktorá vás bude sprevádzať témami: plánovanie, nákup televízie a rozpočet. 

Ako sa pripraviť na reklamu v televízií 800 480 Maria

Ako sa pripraviť na reklamu v televízií

Mnoho nových a / alebo malých podnikov zistilo, že po relatívne „ľahkom“ období, v ktorom…

Čítaj ďalej
Posledný – zmerajte výsledky 853 480 Maria

Posledný – zmerajte výsledky

Po dokončení televíznej kampane je dôležité, aby inzerent vyhodnotil kampaň z hľadiska doručenia aj obchodných…

Čítaj ďalej
4. krok – vytvorte televíznu reklamu 853 480 Maria

4. krok – vytvorte televíznu reklamu

Vyhliadka na vytvorenie televíznej reklamy, ktorú uvidia všetci, môže byť skľučujúca, ale sú k dispozícii…

Čítaj ďalej
3. Stratégia vysielania 720 480 Maria

3. Stratégia vysielania

Televízna stratégia bude vytvorená v spolupráci s mediálnou agentúrou alebo vysielateľom, s ktorým ste uzavreli…

Čítaj ďalej
2. Vyberte si partnera 720 480 Maria

2. Vyberte si partnera

Pri prvom uvedení do televíznej kampane by sme vám odporúčali vybrať si partnera, s ktorým…

Čítaj ďalej
Maximalizujte hodnoty televízie 5472 3080 Maria

Maximalizujte hodnoty televízie

Existuje niekoľko spôsobov, ako dosiahnuť maximalizáciu hodnôt televízie. Pokiaľ neurobíte kompromisy voči cieľovému publiku, benefity…

Čítaj ďalej
Ako efektívne zacieliť pri TV reklame 1000 563 Maria

Ako efektívne zacieliť pri TV reklame

Pri plánovaní televíznej kampane je to jednou z prvých a najdôležitejších otázok, na ktoré musíte…

Čítaj ďalej
Prvý krok: Definujte si svoje ciele 5472 3080 Maria

Prvý krok: Definujte si svoje ciele

Neexistuje univerzálna definícia toho, čo je „marketingová stratégia“, ale  dalo by sa povedať, že ide…

Čítaj ďalej
Možnosti regionálneho plánovania TV kampane 719 406 Maria

Možnosti regionálneho plánovania TV kampane

Existuje niekoľko dôvodov, prečo kupovať televíziu môžeme aj na regionálnom základe. Televízna reklama nemusí byť…

Čítaj ďalej
Manažment a správa reklamy 853 480 Maria

Manažment a správa reklamy

Manažment reklamy je plánovaný manažérsky proces určený na dohľad a kontrolu rôznych reklamných aktivít zapojených…

Čítaj ďalej
Náklady na TV reklamu 1000 563 Maria

Náklady na TV reklamu

Pre väčšinu firiem sú náklady na reklamu veľmi dôležitým faktorom, a to sa nielen pri…

Čítaj ďalej
Niekoľko základných pojmov z TV reklamy 851 480 Maria

Niekoľko základných pojmov z TV reklamy

Dĺžka reklamy Štandardná dĺžka televíznej reklamy je 30 sekúnd. Reklamy však môžu byť aj 10,…

Čítaj ďalej
Médiaplán: ako fázovať televíznu kampaň? 853 480 Maria

Médiaplán: ako fázovať televíznu kampaň?

Efektívna reklamná kampaň potrebuje orientáciu na relevantnú cieľovú skupinu a správne načasovanie. Z hľadiska cieľovej…

Čítaj ďalej