Ako používať televíziu

Ako prostredníctvom televízie osloviť publikum? Je veľa možností, prostredníctvom sveta partnerstva v oblasti TV obsahu.
Marketingový fenomén – teleshopping 851 480 Maria

Marketingový fenomén – teleshopping

Prečo je teleshopping taký účinný? Prečo a ako na tom zahraničné spoločnosti dokázali zbohatnúť ? Ako robia teleshopping úspešné spoločnosti? Ako má fungovať, aby prinášal výsledky? Televízna obrazovka dokáže predať…

Čítaj ďalej
Typy umiestnenia produktu – niekoľko inšpirácií 1280 720 Maria

Typy umiestnenia produktu – niekoľko inšpirácií

Existuje veľa spôsobov, ako používať umiestňovanie produktov v televízii: môže to byť fyzické, virtuálne, viditeľný produkt, alebo nepoužitý, spomenuté, kontextové alebo dokonca neznačkované. Výrobky môžu byť fyzicky umiestnené, integrované alebo…

Čítaj ďalej
Čo získate pomocou obsahového partnerstva 1920 1080 Maria

Čo získate pomocou obsahového partnerstva

V posledných rokoch majú značky viac možností na spoluprácu s televíziou ako kedykoľvek predtým. Partnerský kontent – kde sa značky približujú k televíznemu obsahu – je ohnisko inovácie a plodnej…

Čítaj ďalej
Úvod do spotovej reklamy 800 480 Maria

Úvod do spotovej reklamy

Dnes môžete byť vynaliezaví aj so skromným rozpočtom. Dúfame, že je tu pre vás niečo inšpiratívne alebo prekvapivé. Sila 30” a 60” spotov 30” a 60” spoty sú jadrom televíznej…

Čítaj ďalej