Ako používať TV

Televízia dnes ponúka inzerentom viac ako predtým.

Existuje niekoľko rôznych spôsobov, ako môže inzerent pomocou televízie osloviť svoje publikum, od štandardného 30 sekundového spotu až po úplné sponzorovanie programov. Existuje veľa možností, ktoré sú otvorené  značkám prostredníctvom sveta partnerstva v oblasti televízneho obsahu.

Priblížime vám, ako robia teleshopping najúspešnejšie zahraničné spoločnosti 916 515 Maria

Priblížime vám, ako robia teleshopping najúspešnejšie zahraničné spoločnosti

Prečo je teleshopping taký účinný? Prečo a ako na tom zahraničné spoločnosti dokázali zbohatnúť? Ako…

Čítaj ďalej
Typy umiestnenia produktu – niekoľko inšpirácií 1280 720 Maria

Typy umiestnenia produktu – niekoľko inšpirácií

Existuje veľa spôsobov, ako používať umiestňovanie produktov v televízii: môže to byť fyzické, virtuálne, viditeľný…

Čítaj ďalej