Ako používať TV

Televízia dnes ponúka inzerentom viac ako predtým.

Ako prostredníctvom televízie osloviť publikum?
Existuje niekoľko rôznych spôsobov, od štandardného 30 sekundového spotu až po úplné sponzorovanie programov. Existuje veľa možností, ktoré sú otvorené  značkám prostredníctvom sveta partnerstva v oblasti televízneho obsahu.

Marketingový fenomén – teleshopping 851 480 Maria

Marketingový fenomén – teleshopping

Prečo je teleshopping taký účinný? Prečo a ako na tom zahraničné spoločnosti dokázali zbohatnúť? Ako…

Čítaj ďalej
Typy umiestnenia produktu – niekoľko inšpirácií 1280 720 Maria

Typy umiestnenia produktu – niekoľko inšpirácií

Existuje veľa spôsobov, ako používať umiestňovanie produktov v televízii: môže to byť fyzické, virtuálne, viditeľný…

Čítaj ďalej
Čo získate pomocou obsahového partnerstva 1920 1080 Maria

Čo získate pomocou obsahového partnerstva

V posledných rokoch majú značky viac možností na spoluprácu s televíziou ako kedykoľvek predtým. Partnerský…

Čítaj ďalej