Reklama pre každého

Rôzne riešenia pre podniky a organizácie. Pre každého existuje riešenie.

Na internete či sociálnych sieťach inzeruje každý, ale televízia je výberové médium – tam sa nedostane každý.
Využite silu a dôveryhodnosť TV média za fantastické ceny.

Organizujete podujatie o ktorom by mali ľudia vedieť?
Otvorili ste novú prevádzku?
Realizujete projekt, kde treba komunikovať s verejnosťou?
Budujete novú značku, menej sa predáva, vyrástla vám konkurencia, alebo sa na vás zabúda?


Riešenia pre každý podnik

Televízia vytvára najširšie povedomie o značke – to treba robiť dlhodobo

Ľudia kupujú (aj na internete) iba to čo poznajú – jednoducho viacej veria známym značkám

Poznáte to? Zíde z očí, zíde z mysle. Aj bohaté značky sa potrebujú pripomínať.

Doprajte svojím zákazníkom pocit hrejivosti, prečo vašu značku milujú

Rôzne riešenia podľa kategórie

  • Ustavične sa snažíte ponúkať svojim klientom nové, kreatívne formy reklamy. Je to práca, ktorá vás baví. Tento rok to mnohí skúšate s influencermi …a  už uvažujete o Tik tok reklame?Tvrdíte, že nové trendy v marketingu sú video.

    Nič nové pod slnkom – pohyblivé obrázky ako reklamný formát tu už bol v 50.rokoch minulého storočia.

    Porovnali ste si cenu videoreklamy (preroll) s cenou v televízií?

    Ak nie – tu je príklad:

    • Cena za videospot na Youtube sa platí za zobrazenie. Jedno zobrazenie = 0,5 až 1 €. Pri objednávke 5 000 zobrazení = 5 000 €
    • Cena za videospot v televízií sa platí za odvysielanie. Nezabúdajme, že jedno odvysielanie = 1 000 000 zobrazení (podľa toho, koľko má televízia divákov). Pri objednávke 1. odvysielania za 5 000 € oslovíte násobne viac ako 5 000 divákov.


    Výsledok

    Pri investícií 5 000 € do YT dostanete 5 000 zobrazení (divákov).

    Ale neviete, či to boli skutoční ľudia alebo klikacie farmy či roboty. A tiež neviete, či sa reklama nezobrazovala vedľa nevhodného obsahu. Také zacielenie o akom sa hovorí, nie je ešte technologicky možné. A ak bude – budeme to chápať ako zásah do súkromia.

    Pri investícií 5 000 € do televízie dostanete možno aj 1 000 000 zobrazení (divákov).

    Samozrejme to závisí od počtu divákov televízie, ale TV s nižším dosahom nemá 5 000 € / odvysielanie. Televíziu pozerá denne niekoľko hodín 4 milióny ľudí v SK. (Na internete a soc. sieťach ani polovica). V TV viete, akí ľudia sledujú program. Televízia je najdôveryhodnejšie médium spomedzi všetkých: 47% verí TV, kým sociálne siete sú na konci 6%.

    TELEVÍZIA KRÁĽOVNOU V REKLAME – je neporaziteľná. Aj to je dôvod, prečo najväčšie technologické značky inzerujú v TV. Skúste prepojiť staro-nové trendy s využitím možností, ktoré ponúka regionálna TV.

    Ponúknite svojim klientom reklamnú kampaň v regionálnej TV.

    Aké budú benefity?

    TV Bratislava: naši diváci sú živí ľudia – nie sú to klikacie roboty

    • Reklama v regionálnej TV neprekáža – je považovaná za súčasť programu.
    • Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu v najkúpyschopnejšom meste na Slovensku.
    • Nadpriemerné verné publikum.
    • Sme dôveryhodní, pretože ponúkame vysoký realizmus, a tým aj pravosť. Oslovíte cca 200 000 pravidelných divákov televízie z 600 000 potencionálnych divákov.
    • Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi – sme televízia, v ktorej je program prerušovaný reklamou – nie naopak.
    • Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!
  • Vaši klienti vás potrebujú:

    • organizujú podujatie o ktorom by mali ľudia vedieť
    • realizujú projekt pri ktorom je potrebné komunikovať s verejnosťou
    • sú už dlho na trhu ale stále ich nepoznajú
    • budujete novú značku alebo otvorili novú prevádzku
    • chcú zmeniť myslenie ľudí alebo edukovať
    • riešia krízový stav

    Ak napíšete tlačovú správu a pošlete do médií, často skončí v koši po prečítaní nadpisu. Aj preto, lebo sú často písané ako komerčné PR, či politická propaganda. Ale i keby boli napísané ako literárny útvar – nespoliehajte, že si to média všimnú spontánne, kým to nie je škandál 🙂 Média musia z niečoho žiť a zaplatiť redaktorov, tak ako aj vás platí klient za prácu.

    Na internet a sociálne siete píše skoro každý, ale televízia je výberové médium – tam sa nedostane každý.

    VYUŽITE MOŽNOSTI, KTORÉ PONÚKA TELEVÍZIA

    Televízia je najdôveryhodnejšie médium spomedzi všetkých mediatypov. A osobitne regionálna televízia – tu sleduje iba ten, ktorý jej dôveruje. Nemá prečo neveriť – informácie sú tak blízko, že ľahko sa dajú overiť.

    • natívna reklama – príspevok do relácie
    • videoreklama ako publicistický formát: reportáž, rozhovor, propagačný film, videovizitka…
    • živé video – live streaming

    Benefity

    • oslovíte cca 200 000 pravidelných divákov TV Bratislava z 600 000 potencionálnych divákov
    • cielená správa pre obyvateľov hlavného mesta
    • video môžete dodatočne zdieľať na sociálnych sieťach, nemusíte vyrábať osobitný status. ( 95 % videa, ktoré ľudia sledujú na internete pochádza z dielne tradičných vysielatelov)
    • miesto podpory globálnych sietí – podporíte slovenský podnik, ktorý sa odvďačí skvalitnením obsahu.
  • Máte e-shop, inzerujete na sociálnych sieťach a cítite, že ste už týmto spôsobom dosiahli saturačný bod a už sa to nehýbe? Online reklama je cielená, ale stále lovíte v tom istom rybníku.  Zatiaľ čo úzke zacielenie a lojalita sú skvelé pre krátkodobú efektívnosť, nie sú to stratégie, ktoré vytvárajú podiel na trhu. Voľné médiá nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do masmédií.

    Všimli ste si, že aj Amazon inzeruje v televízií?

    Krátky spot – odkaz na e-shop

    Stačí 10 sekundový spot. Veľmi jednoduchý: vaše logo, do toho prečítaný slogan, výzva k nákupu + obrázok.
    Profesionálny hlas tomu urobí potrebnú emóciu pre rozhodnutie nakupovať a vyvolanie zvedavosti.

    • Cena za výrobu minispotu: 200 € + DPH
      Spracujeme ho na základe vašich grafických podkladov a textu.
    • Cena za odvysielanie: 400 Eur / 200 odvysielaní
      Na internete zaplatíte viac, niekedy aj  1 Euro za 1 klik a ani neviete či neklikla vaša konkurencia, deti z klikacích fariem z Ázie alebo robot.
    • My iba jedným odvysielaním oslovíme tisíce ľudí. Máme 200 000 pravidelných divákov.
      Zobrazenie jednému divákovi je: 2 € / 200 000 = 0, 00001 €. A to to bude opakovať 400 krát!
    • CPT = 0,01 € – jeden cent na 1000 zobrazení – POROVNAJTE TO S CENAMI BANNEROV.

    Výhodou je, že potom takýto spot môžete svojpomocne zdieľať na FB, no televízia je dôveryhodnejšia ako internet. Ak si prečítate sekciu Reklama a AdsTVblog na našej stránke – nájdete tam dostatok argumentov, prečo sa Vám oplatí spolupracovať s TVBA.

    Ak sa rozhodnete spolupracovať, dajte nám potom, prosím, spätnú väzbu.

  • Komerčná reportáž

    Vytvoríte nám podmienky, my prídeme nakrúcať a urobíme spot na 1 minútu – reportážnym spôsobom: VENI – VIDI – VICI (Prišiel som, videl som, zvíťazil som: Napoleon Bonaparte). A bude to bolo autentické (tzv. natívna reklama).

    Televízia je najdôveryhodnejšie médium a tiež – nedostane sa tam každý.

    • Cena za výrobu spotu: 400 Eur + DPH
      Spot využijete aj na sociálnych sieťach a vašej web stránke.
    • Cena za odvysielanie: 800 Eur / 200 krát

    Na internete zaplatíte viac, niekedy aj 1 Euro za 1 klik a ani neviete či neklikla vaša konkurencia, deti z klikacích fariem z Ázie alebo robot. My iba jedným odvysielaním oslovíme tisíce ľudí. Máme 200 000 pravidelných divákov. Zobrazenie jednému divákovi je: 4 € / 200 000 = 0, 00002 €. A to to bude opakovať 200 krát!

    CPT = 0,02 € – 2 centy za 1000 zobrazení – POROVNAJTE S CENAMI BANNEROV.

    A ako bonus Vám môžeme spot umiestniť pod niektorý článok, napríklad Besedy o piatej mávajú tisíce videní. Ak si prečítate sekciu Reklama a AdsTVblog na našej stránke – nájdete tam dostatok argumentov, prečo sa Vám oplatí spolupracovať s TVBA.

    Ak sa rozhodnete spolupracovať, dajte nám potom, prosím, spätnú väzbu.

  • Rozhovor nekomerčný.

    Edukatívny rozhovor na tému skrášľovania. Logo nie, iba do titulku: MUDr. XY + názov organizácie.
    Cena: 900 € + 30 odvysielaní.

    Klasická TV diskusia

    na  tému napr. Zväčšovanie pier, áno, či nie? Infúzna terapia vitamínom C – len pre krásu, či aj pre zdravie všeobecne?
    V diskusii by mali byť 2 – 3 osoby. Osoby by mali mať opačný názor alebo na jednu tému prispieť z rôznych uhlov pohľadu.
    Rozsah: 30 minút.
    Možno si vymyslieť akúkoľvek tému a v spolupráci s moderátorkou aj nájsť ďalšieho diskutujúceho. Napríklad: Ako vplýva kozmetická úprava na naše  sebavedomie? (MUDr. XY z kliniky + psychologička). Ďalších hostí si nájdete v spolupráci s redaktorkou.
  • Natívna reklama

    Realizuje sa formou príspevku do relácie (reportáž alebo rozhovor) na dohodnutú tému. V podmienkach TVBA znamená zaznamenať udalosť bežným redakčným spôsobom – v súlade s podmienkami licencie pre TV vysielanie, t.j. bez reklamných prvkov (priama výzva ku nákupu, vychvaľovanie produktov a služieb, zábery na logo a pod.)

    Cena príspevok = výrobné náklady + 20 odvysielaní zadarmo.

    Komerčné PR formáty

    Komerčný príspevok má dĺžku cca 3 minúty a je zaradený do reklamného bloku vo vysielaní (oddelené zvučkou). Reportáž môže byť dodatočne využitá pri podpore predaja  napríklad zverejnením na Vašej webovej stránke.

    Reportáž

    je televíziou vytvorený PR príbeh. Prídeme za vami do podniku, navštívime vás na akcii, urobíme s vami a vašimi partnermi rozhovory, ukážeme vás v tom najlepšom svetle. Spracovaním je ako iná reportáž publicistického charakteru, my však spropagujeme vašu značku, výrobky a služby a ich kvalitu, alebo vami organizovanú akciu.

    Rozhovor 

    realizujeme v štúdiu, alebo v priestoroch klienta. V rozhovore s moderátorom môžete informovať o svojich produktoch a službách. Komerčný rozhovor môže vyzerať aj ako prezentácia na spôsob poradenstva pri voľbe správneho riešenia. Ťažiskom rozhovoru sú ľudia, ktorí majú svoje povolania, hobby, talent alebo zvláštnu úlohu v spoločnosti. Ľudia, ktorých každodenný život nie je obyčajný, ale vždy vzrušujúci. Významnú úlohu pri predaji hrá aj čaro osobnosti respondenta.

    Cena za príspevok: výrobné náklady + vysielanie.

  • Odvysielanie promo – videa

    Video má upozorniť na to, že ide o domáceho výrobcu a získať si sympatie. Video bude vyrobené natívnym, reportážnym spôsobom. Prejdeme prevádzku, majitelia prezradia svoju víziu, benefity spolupráce. Ľudia chcú poznať príbeh.
    Dlžka videa : 3 minúty. Odvysielanie v počte: 60 – 120 krát.

    Zaplatíte za výrobu a odvysielanie.

    Sponzoring

    Poznáte to? Zíde z očí, zíde z mysle. Aj známa značka sa potrebuje pripomenúť. Aj tí, na ktorých sa nezabudlo potrebujú dopriať svojím spotrebiteľov pocit hrejivosti, že vašu značku používajú. Sponzoring sa realizuje reklamným oznámením „Tento program Vám prináša firma XY.“ Sponzorský odkaz bude pred a po relácii City Lady, Korzo alebo inou reláciou.

    Výroba a odvysielanie spotu: 30 sekúnd
    Cieľ: Budovanie značky alebo predaj konkrétnych produktov.
    Odvysielanie spotu: 120 – 360 krát.
    Médiaplán: Pre dlhodobé budovanie budovanie značky je vhodná dlhšia kampaň s nižšou frekvenciou tzv. kvapkanie. Pre výpredaj produktov alebo alebo podujatie sa hodí intenzívna kampań, tzv. výbuch.

    Zaplatíte za odvysielanie a výrobu spotu. (Spot môžete dodať vlastný.)

    O nás

    TV Bratislava je najväčšia regionálna TV na Slovensku svojím dosahom a pestrosťou vysielania od roku 2007. Je programovo zameraná na Bratislavský kraj, program aktualizuje denne a vyrobí 2500 minút mesačne. Diskusné programy v televízií patria sú najsledovanejšie o čom svedčí aj návštevnosť archívu na internete. Vysiela v káblových rozvodoch, DVB-T, IPTV v Bratislave a prostredníctvom niektorých operátov (Magio, Antik, DSI data) aj po celom Slovensku.

    Vysiela pre 600 000 obyvateľov. Podľa prieskumu sledovanosti má cca. 200 000 divákov
    Viac informácií: www.tvba.sk

    Čo tým získate?

    1. Televízia všeobecne je médium, ktorému ľudia najviac dôverujú – 60% obyvateľov, to sú násobky dôveryhodnosti internetu a tlače. Televízia je najefektívnejšou formou komunikácie s masovým publikom.
    2. Ľudia sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Sledovanosť televízie dokonca stúpa. Dokonca aj mileniáni na internete vyhľadávajú najmä televízny obsah. (Zdroj: Pravda o mládeži)
    3. Regionálna TV je zvlášť pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu (nezvykne, nemôže klamať). Podľa prieskumov dokonca aj reklama je považovaná za súčasť programu.
    4. Televízne vysielanie je regulované Radou pre vysielanie (možné sankcie za porušenie predpisov) – aj to zvyšuje dôveryhodnosť informácií (oproti internetu).
    5. Regionálne TV obľúbené, pretože prinášajú správy z najbližšieho okolia.
    6. Komunikácia prostredníctvom videa je trendové aj na internete. Trendový je kontent marketing a natívne PR – výroba videa je skutočne v súlade s všeobecným trendom v marketingovej komunikácií na rok 2018.
    7. Cena za jedno zobrazenie divákovi (impresia) je : 0, 000 025 Eur ( 200 000 divákov za 5 Eur) – to je mnohonásobne nižšia cena oproti internetu a FB. A to naši diváci sú živí ľudia – nie internetové roboty a klikači.
    8. Televízia v mediamixe napomáha ostatnej komunikácií. (Zdroj: TV je stereoid pre ostatné média). Najúčinnejšia kombinácia je TV + online na internete, napríklad podporou na FB.