Výroba spotov

reklamná správa bude krátka, akčná a vizuálne úderná

Krátky informačný spot, grafický alebo hraný.
Imidžový, produktový, alebo teleshoppingový spot.

Spot je klasika medzi reklamnými formátmi. Ohromuje rýchlym zvyšovaním povedomia a silným dosahom.

Asi za 30 sekúnd diváka zachytí, ohromí pôsobivými obrázkami a presvedčí – v skratke.

Má všestranné použitie: pre online, televíziu alebo veľkoplošnú obrazovku.

Televízia dosahuje rýchly a efektívny rozsah a má aj mnoho iných výhod.

Emócie sú na prvom mieste

Prostredníctvom emocionálneho pôsobenia sa správy ukladajú lepšie a udržateľnejšie v mysli spotrebiteľa. Okrem toho, oslovením viacerých zmyslov sa vytvorí väčší realizmus, a teda silnejšia aktivácia zákazníkov.

Či už je to vážne, zábavné, mystické alebo dojemné – svojich zákazníkov môžete osloviť iba vtedy, ak osloví emocionálne. Náš tím vás sprevádza od generovania nápadov po vysielanie.

Naša ponuka


01. Televízny spot

Najtradičnejšia zo všetkých foriem reklamy v televízii. A tiež najkratšia.
Presvedčte svojich zákazníkov pôsobivými obrázkami a stručnými slovami. Krátke a nezabudnuteľné.

  • Bez ohľadu na to, či ste stredne veľká spoločnosť alebo veľká spoločnosť – ak chcete inzerovať svoju spoločnosť alebo produkt efektívne, nemôžete sa vyhnúť televíznemu spotu.

    Takmer každá domácnosť má jeden alebo viac televízorov, priemerná denná spotreba sledovania televízie je niekoľko hodín.
    S malým úsilím – aj z finančného hľadiska – sa môžete dostať k cieľovej skupine a správne sa predstaviť.

  • Televízia je rýchle médium, rýchlo vytvára vysoký dosah.

    Žiadnemu inému médiu sa nepodarí každý deň osloviť také veľké publikum.

    Každú reklamnú správu možno divákom a potenciálnym spotrebiteľom oznámiť vo veľmi krátkom čase.

    Televízny spot je preto ideálnym reklamným médiom na zavádzanie nových produktov alebo služieb. Televízne spoty fungujú priamo v okamihu vysielania. To, čo sa dnes inzeruje, je možné kúpiť zajtra.

  • V prvom rade, samozrejme, v televízii. Pomôžeme vám umiestniť vašu televíznu reklamu na regionálne, národné alebo medzinárodné televízne stanice.

    Okrem toho môžete použiť televízny spot na YouTube alebo Facebook, bude šperkom na vašej domovskej stránke.

    • Buchbinder, reklamný spot pre požičovňu automobilov, február 2012
    • MS v Ľadovom hokeji 2011 – Horíme nedočkavosťou
    • BOF leasing – Čas na nové hračky, réžia: Miloš Volný, klient: BOF leasing, Kodak film
    • Chemolak, reklama na farby, hraný, réžia: Vladimír Krajňák
    • Pneumatiky Nicholtrakt, reklama na produkt
    • Pneumatiky Continental, reklama na produkt
    • LUNACO, reklama na nápoje a sirupy
    • Džínsy DALLAS, reklama na odevy, hraný, réžia Stanislav Bánovský
    • Jamieson, 2012
    • Colafit, 2012

    Reklamné spoty vysielali: STV, TV Markíza a TA3.


02. Teleshopping

Osobitnou kategóriou je teleshopping.
Typický je vysvetľovaním výhod produktu. Na  záver videa musí byť výzva k nákupu, cena, tel. číslo a odkaz na e-shop.

  • Vhodný je pre výrobcov / predajcov takých produktov, u ktorých je potrebné ukázať pri používaní a vysvetliť účinky, či použitie. Hodí sa pre e-shopy. Vyberiete si jeden vhodný produkt, ukážete ako sa používa a pritiahnete do elektronického obchodu nové publikum. Demonštrácia používania produktu vo videoforme je prospešná pre budúcich spotrebiteľov, napr. použitie kuchynského náradia či spotrebičov.

    • Dokáže predať i to, čo by inak ostalo nepovšimnuté v regáloch kamenných obchodov a na stránkach e-shopov.
    • Masové oslovenie skupiny obyvateľov, ktorá sa rozhoduje emocionálne.
    • Výrazne výhodnejšie ceny za vysielanie v televízií – oproti reklamným spotom.
    • Výrazne väčšia dĺžka spotov, ktorá je tak dostatočná pre vysvetlenie podrobností o produkte.
  • V prvom v televízii, podľa toho je pomenovanie. Okrem toho môžete použiť televízny spot pre marketing na YouTube alebo Facebook a web stránke e-shopu.

  • Hrané spoty. V niektorých účinkoval aj známy teleshopingový mág Horst Fuchs. Nakrúcaniu, dabingu a úprave teleshopingových spotov sa venujeme od roku 1996 (začiatky teleshopingu).

    • AB ENERGIZER (réžia: M.Ježík)
    • AB FLEX (réžia: M.Ježík)
    • VIANOČNE HRAČKY (réžia: L. Očko)
    • POKEMON (réžia: M.Ježík)
    • RYBA BILLY (réžia: Ňunez)
    • TOUCH ME LAMPE (réžia: Ňunez)
    • PLUG AND PHONE (réžia: M.Ježík)
    • MUSTER CUTTER (réžia: M.Ježík)
    • MOLICARE MOBILE (réžia: M. Volný)
    • HITY VÁŠHO MLÁDI (réžia: M. Volný)
    • AIR STOP (réžia: M. Volný)
    • TINI BRUSCH (réžia: M. Volný)
    • BIOSTEINSTUTTENMILCH (réžia: M. Volný)
    • ROBO JUICER (réžia: M. Volný)
    • FORMULA (réžia: M. Volný)
    • BOOK (réžia: M. Volný)
    • WASCHMACHINE (réžia: M. Volný)
    • SAUNA BET (réžia: M. Volný)
    • STEAM MOP
    • LEG SHAPPER (réžia: M. Volný)
    • BODY WRAPPING
    • TISCHDECKE (réžia: M. Volný)
    • MAGIC TABLE (réžia: M. Volný)
    • PAPS (réžia: M. Volný)
    • CLEENSKIN (réžia: M. Volný)
    • RUYAN (réžia: M. Volný)
    • INTIM X (réžia: M. Volný


03. Web spot / Pre rolls

Online reklama nie je budúcnosť, ale prítomnosť. Nečakajte a začnite s webovým spotom prispôsobeným vašim potrebám. Je čerešničkou na každej domovskej stránke.

  • Každá moderná spoločnosť, ktorá chce byť v popredí v rýchlo sa rozvíjajúcom internetovom veku. Webový spot nielen zábavne inzeruje vašu spoločnosť alebo produkt, ale tiež vylepšuje vašu domovskú stránku. Na jednej strane vizuálne, na druhej strane to tiež zaisťuje, že vaša stránka stúpa v rebríčku Google.

  • Online reklama je budúcnosť, pretože životný priestor mnohých ľudí sa čoraz viac presúva na internet. Nepristupujete k svojim potenciálnym zákazníkom, ale zákazníci kliknú na vaše webové miesto, keď budete pripravení. To minimalizuje plytvanie a môžete osloviť ľudí, ktorí sa skutočne zaujímajú. Veľmi veľké plus: Ak inzerujete produkt, nákup je potom vzdialený len jedno kliknutie.

  • Všetky formy na internetE sú vhodné pre webový spot. Vaše vlastné webové stránky spoločnosti a samozrejme platformy sociálnych médií, ako sú YouTube alebo Facebook.

  • Váš web spot sa môže navyše vysielať aj v televízii. S týmto vám radi pomôžeme. Porovnajte cIen za impresiu na internete s cenou v televízií (nielen našej). Budete milo prekvapení.

Ukážky spotov

Viac ako 10 rokov sme produkovali verzie pre rôzne televízne stanice v Európe, najmä pre Nemecko, Švajčiarsko a Poľsko, v oblasti telenákupu. Skúsenosti máme aj s výrobou hraných spotov. Spolupracovali sme s desiatkami známych slovenských režisérov a kameramanov. Vyrábali sme televízne programy pre celoplošné televízie. Spolupracovali sme so všetkými známymi TV stanicami na Slovensku a v Čechách, a príležitostne s ďalšími zahraničnými TV.