Krátky, akčný, vizuálne úderný.
Plná koncentrácia na reklamné posolstvo.
01. Reklamný spot
Klasická forma TV reklamy
Je krátky, akčný a vizuálne úderný. Má obvykle 3 fázy – najskôr strhne pozornosť ostrým predelom, farebným efektom alebo rýchlym pohybom, potom poskytne emotívne zabalenú informáciu a nakoniec poskytne údaje o možnosti získania produktu.
Základná dĺžka spotu je 30 sekúnd.
02. Výhody
Plná koncentrácia na reklamné posolstvo
TV umožňuje aj porovnávať, poukázať na prednosti vlastného výrobku v porovnaní s obdobným konkurenčným výrobkom.
TV má schopnosť viesť ľudí k nákupu priamo alebo online – odkazom na webovú stránku.
03. Kto potrebuje TV spot?
TV spot funguje vo všetkých kategóriach: rýchlo-obrátkový tovar, maloobchod i finančné služby.
Má široké využitie pri budovaní značky, ponuke tovarov a služieb, pre informačnú alebo politickú kampaň.
01. Mikro spot
02. Grafický spot
Výroba z dodaných podkladov: texty, grafika a prípadne video. V štúdiu to spracujeme a nahráme profesionálny komentár. Alternatívou je, že prídete s materiálmi do štúdia a spot dáme dokopy za niekoľko hodín.
03. Hraný spot
Ku každému klientovi pristupujeme individuálne podľa jeho nárokov a finančných možností. Vážime si malých i veľkých klientov. Každému poskladáme balík služieb tak, aby bol čo najefektívnejší
Ak nemáte vlastný spot, s radosťou vám ho podľa vašich predstáv vyrobí naša materská spoločnosť Viva Studio. Produkčná spoločnosť žije videotvorbou nepretržite od roku 1994.
Médiaplán vám navrhneme podľa toho, či ide o časovo ohraničenú akciu, sezónne produkty (intenzívna kampaň) alebo klasické budovanie značky, produkty nižšieho záujmu (pomalšia kampaň).