TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah

TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah

TV má bezkonkurenčný rozsah a dosah 1280 720 Maria

Podľa IPA Touchpoints 2018 je televízia enormná a predstavuje 37% mediálneho dňa priemerného človeka. Žiadna iná forma reklamy nedokáže tak rýchlo a výkonnejšie budovať povedomie o značke. Je to rozhodujúce, pretože nikto nemôže skutočne predpovedať, kedy s ním skončí zákazník. Reklama s hromadným dosahom buduje značky a vytvára slávu, preto je najúčinnejšou reklamnou stratégiou.

Les Binet a Peter Field zistili, že dokument IPA „Media in Focus“ (2017):
Masové médiá sú pre účinnosť rozhodujúce, sú primárnou hnacou silou efektívnosti a rastu a zisku v porovnaní s lojalitou (IPA „Media in Focus“, 2017).

Analýza spoločnosti Thinkbox týkajúca sa spotreby videa vo Veľkej Británii pomocou údajov z roku 2018 z najlepších dostupných priemyselných zdrojov vrátane BARB, comScore, IPA Touchpoints a Rentrak ukázala, že:

  • Televízia je najobľúbenejšou formou videa, čo predstavuje 69% celkovej videopotravy priemernej osoby.
  • Napríklad YouTube predstavuje 11,1% a služby SVOD ako Netflix a Amazon 8,9%.
  • Čo je dôležitejšie pre inzerentov, televízia predstavuje 95% všetkej videoreklamy, ktorá sa zobrazuje.

Dôkladné meranie televíznych relácií televíznej spoločnosti Broadcasters’s Research Research Board (BARB):

Priemerný divák vo Veľkej Británii sleduje celkom 3 hodiny, 34 minút televízie denne s ďalšími 28 minútami sledovania VOD sledovania.
Komerčná televízia predstavuje dve tretiny celkového sledovania televízie vo Veľkej Británii, pričom priemerný človek sleduje 2 hodiny, 17 minút denne.
Priemerný divák z Veľkej Británie sleduje denne 41 televíznych reklám na televíznej stanici normálnou rýchlosťou (reklamy BARB nezahŕňajú reklamy preposlané ďalej).
Celkovo sme v roku 2018 videli 906 miliárd reklám.

Priemerná televízna kampaň vysielaná vo Veľkej Británii 400 TVR získa 240 miliónov zhliadnutí.
Komerčná televízia sa každý týždeň dostane na 89% britskej populácie, ktorá sa zvýši na odhadovaných 95%, ak bude do nej zahrnutá aj vysielacia kapacita.

Zdroj: https://www.thinkbox.tv/why-tv/unbeatable-scale-and-reach/