Teleshopping

Priamy predaj produktov cez TV obrazovku. Predvediete jeden výrobok a pritiahnete zákazníkov do e-shopu alebo predajne.

Niekedy musí divák vidieť produkt v akcii, aby mohol plne porozumieť výhodám. Demonštrácia zobrazuje divákom, ako konzumovať nový produkt.
Teleshopping dokáže predať i to, čo by inak ostalo nepovšimnuté v regáloch kamenných obchodov a e-shopoch.

01. Telenákup (teleshopping)

Priama ponuka vysielaná verejnosti s cieľom poskytnúť tovar alebo služby za odplatu

Priama ponuka znamená, že obsahom spotu, okrem výzvy ku nákupu, aj uvedenie ceny a kontaktu. Telenákup je vo forme spotu (do 15 minút) alebo programu – súbor spotov.

Telenákup vznikol desiatky rokov skôr, ako začali fungovať prvé e-shopy a úspešne s nimi funguje v symbióze. TV vysielatelia majú tento skvelý nástroj k dispozícií pre obchodníkov, za cenovo výhodnejších  a časovo veľkorysejších podmienok – oproti vysielaniu klasickej reklamy.

02. Výhody telenákupu

Priama ponuka vysielaná verejnosti s cieľom poskytnúť tovar alebo služby za odplatu

  • Masové oslovenie skupiny obyvateľov, ktorá sa rozhoduje emocionálne.
  • Výrazne výhodnejšie ceny za vysielanie v televízií – oproti reklamným spotom.
  • Výrazne väčšia dĺžka spotov, ktorá je tak dostatočná pre vysvetlenie podrobností o produkte.

03. Komu pomôže telenákup?

Priama ponuka vysielaná verejnosti s cieľom poskytnúť tovar alebo služby za odplatu

  • Výrobcom / predajcom produktov
    Masový produkt, u ktorého je potrebné ukázať použitie a výhody. Odpadávajú náklady na kamenný obchod.
  • E-shopom
    Vyberiete si jeden vhodný produkt, ukážete ako sa používa, a pritiahnete do elektronického obchodu nové publikum.

Naša ponuka

01. Vysielanie spotu

Spoty odvysielame v blokoch s označením „telenákup“, obvykle mimo prime time. (Vtedy pozerajú televíziu ľudia, ktorí sú doma.)
Mnohí ľudia budú naďalej reagovať telefonicky. Ostatní si zapamätajú názov vášho e-shopu, alebo meno produktu a potom si to v pokoji vyhľadajú na internete.
Oproti klasickej reklame, telenákupné bloky sú dlhšie ako ( 15 minút a viac), za neporovnateľne výhodnejšie ceny.

Cena: 60 € / 3 min

02. Výroba spotu

Obvyklou formou je hraný spot. Emócia prostredníctvom hranej scénky, alebo priamej ponuky sympatickou osobou je najefektívnejšia forma – predávajú emócie podporené logickými argumentami.
Vytvoríme vám aj scenár spotu.Vieme, aký spot je účinný a vieme ho nenáročným spôsobom vyrobiť. Cena je podľa náročnosti scenára ( účinkujúci, priestory, rekvizity, masky, kostýmy, technika, osvetlenie, postprodukcia, cudzojazyčné verzie atď).

Cena: od 1500 €

Spropagujete meno e-shopu. E-shopov je milión a ten váš si zapamätajú.

Spropagujete produkt, ktorý by inak ľudia nenašli v e-shope ani v regáli kamennej predajne.

Prostredníctvom telenákupu dostanete „dve reklamy v jednom“ imidžová reklama na váš e-shop a produktová reklama.

TV Bratislava sleduje množstvo starších divákov, ktorí majú čas na sledovanie TV v každom čase. Zároveň radi nakupujú klasicky – telefonicky.

Úspech v telenákupe je podmienený produktom. Vhodné sú produkty, pri ktorých treba vysvetľovať účinky alebo použitie: kuchynské výrobky, produkty na formovanie tela, výživové produkty a iné.


Referencie

Naša spoločnosť Viva Studio, s.r.o. spolupracovala s významnými teleshoppingovými  spoločnosťami dlhé roky, od 1996. Pripravovali sme pre nich spoty, úpravu i nakrúcanie nových a dabing. Za tie roky sme sa o teleshoppingu veľa naučili.  Vyrobili sme desiatky spotov, viac ako 20 rokov sme denne produkovali verzie pre rôzne televízne stanice v Európe, najmä pre Nemecko a Švajčiarsko, ale aj Poľsko. Vďaka zahraničným klientom sme sa stali vyhľadávanou spoločnosťou.

Spoločnosti: SMG, Mediashop AG, Smart shop, Studio Moderna, WS teleshoping, JML, Quality shop.

Realizujeme hrané telenákupné spoty. V niektorých účinkoval aj známy teleshoppingový mág Horst Fuchs. Nakrúcaniu, dabingu a úprave teleshopingových spotov sa venujeme od roku 1996 (začiatky teleshopingu).
  • AB ENERGIZER (réžia: M.Ježík)
  • AB FLEX (réžia: M.Ježík)
  • VIANOČNE HRAČKY (réžia: L. Očko)
  • POKEMON (réžia: M.Ježík)
  • RYBA BILLY (réžia: Ňunez)
  • TOUCH ME LAMPE (réžia: Ňunez)
  • PLUG AND PHONE (réžia: M.Ježík)
  • MUSTER CUTTER (réžia: M.Ježík)
  • MOLICARE MOBILE (réžia: M. Volný)
  • HITY VÁŠHO MLÁDI (réžia: M. Volný)
  • AIR STOP (réžia: M. Volný)
  • TINI BRUSCH (réžia: M. Volný)
  • BIOSTEINSTUTTENMILCH (réžia: M. Volný)
  • ROBO JUICER (réžia: M. Volný)
  • FORMULA (réžia: M. Volný)
  • BOOK (réžia: M. Volný)
  • WASCHMACHINE (réžia: M. Volný)
  • SAUNA BET (réžia: M. Volný)
  • STEAM MOP
  • LEG SHAPPER (réžia: M. Volný)
  • BODY WRAPPING
  • TISCHDECKE (réžia: M. Volný)
  • MAGIC TABLE (réžia: M. Volný)
  • PAPS (réžia: M. Volný)
  • CLEENSKIN (réžia: M. Volný)
  • RUYAN (réžia: M. Volný)
  • INTIM X (réžia: M. Volný


Spolupracujme