Ad Contraian: Nevyhnutná logika reklamných podvodov

Ad Contraian: Nevyhnutná logika reklamných podvodov

Ad Contraian: Nevyhnutná logika reklamných podvodov 720 480 Maria

Nedávne alarmujúce odhalenia ruského hacknutia 250 vládnych agentúr USA, ktoré zostali nezistené najsofistikovanejšími obranami v oblasti kybernetickej bezpečnosti vrátane vojenského kybernetického velenia, Národnej bezpečnostnej agentúry a ministerstva pre vnútornú bezpečnosť, nás musia v marketingovom obchode viesť k prehodnoteniu nášho myslenia o reklamných podvodoch.

O rozsahu podvodov s online reklamami už roky diskutujú počítačoví vedci, softvéroví inžinieri, analytici kybernetickej bezpečnosti, špecialisti na reklamné médiá a nezávislí vedci.

Na jednej strane máme reklamné a marketingové obchodné organizácie, agentúry a ich bezpečnostných konzultantov, ktorí nám tvrdia, že podvody s reklamami nie sú taký problém.

Na druhej strane máme nezávislých výskumníkov, ktorí nám tvrdia, že reklamné podvody sú obrovským problémom (v súčasnosti sa odhaduje na viac ako 60 miliárd dolárov), to je čoraz ťažšie identifikovať a nebezpečne pribúda.

Obe strany poskytujú metriky a údaje, ktoré majú dokázať svoju pointu. Komu by sme mali veriť?

Chcel by som argumentovať týmto návrhom z nového pohľadu – z pohľadu tých z nás, ktorí nie sme počítačovými vedcami a nedokážeme interpretovať nepreniknuteľný počítačový kód, ktorý je základom počítačovej krádeže, a s dodatočnými znalosťami nedávnych šokujúcich informácií. odhalenia o nezistenom hackerstve.

Namiesto matematického alebo údajom podloženého argumentu uvediem teoretický argument. Namiesto údajov uvediem logiku.

Začnime nespochybniteľnými faktami:

  • Trh s online reklamou obchoduje ročne prostredníctvom počítačových systémov viac ako 300 miliárd dolárov.
  • Hackeri – najmä hackeri sponzorovaní štátom – nedávno preukázali, že majú schopnosť preniknúť k niektorým z „najbezpečnejších“ systémov na svete, bez toho, aby boli odhalení.
  • Každý človek, podnik alebo vládna agentúra, ktorá bola niekedy napadnutá, mala autoritatívne záruky, že je bezpečná – až kým sa nepreukázalo, že nie.
  • Existuje mnoho spôsobov, ako zločinci nájdu peniaze na získavanie peňazí z ekosystému adtech.
  • Ukázalo sa, že hranie programového ekosystému (ktorý prevádza asi 80% online reklamných aktivít) je neuveriteľne jednoduché.
  • Neexistuje žiadny medzinárodný riadiaci orgán a v dôsledku toho neexistujú žiadne cezhraničné pokuty za spáchanie podvodu s reklamou online.

Teraz niekoľko tvrdení z mojej strany:

Je bláznovstvo domnievať sa, že hackeri, ktorí môžu bez detekcie preniknúť do systémov chránených americkým vojenským kybernetickým velením, Národnou bezpečnostnou agentúrou a ministerstvom pre vnútornú bezpečnosť, nemôžu bez detekcie ľahko preniknúť do systémov adtech.

Na svete existujú vlády s veľmi sofistikovanými technologickými operáciami a ekonomikami, ktoré by z pridania miliárd dolárov mali obrovský úžitok.

Teraz nejaká logika:

Ak sa dá oklamať Cyber ​​Command, NSA a ministerstvo pre vnútornú bezpečnosť, nemyslím si, že je na mieste predpokladať, že sa dá oklamať aj softvér na detekciu podvodov. Ak teda hackeri sponzorovaní štátom manipulujú s ekosystémom adtech, je pravdepodobné, že systémy na detekciu podvodov s reklamami to nevidia.

Bolo by úžasné, keby kybernetickí zločinci sponzorovaní štátom nepovažovali trh adtech za nezmyselne ľahký výber a ešte chutnejšie, pretože jeho odhalenie nemá žiadne následky.

Niekoľko záverov:

Ak existuje penetrácia adtech systémov sponzorovaná štátom, mali by sa spoločnosti zaoberajúce sa detekciou komerčných podvodov považovať za vážne prekonané. A samozrejme, odvážne tvrdenia obchodných organizácií, agentúr alebo obchodníkov nie sú spoľahlivejšie ako tvrdenia spoločností zaoberajúcich sa detekciou podvodov, na ktoré sa spoliehajú.

Aj keď vieme, že zločinci a zločinecké organizácie aktívne kradnú peniaze z adtech systémov, nevieme, či sú to vlády. Vo svetle nedávnych odhalení sa však zdá vysoko pravdepodobné, že kybernetické operácie sponzorované štátom by boli mocne priťahované k desiatkam miliárd dolárov, ktoré pred nimi nechtiac visia ekosystémom adtech. Ak je to tak, podvod s reklamou je pravdepodobne oveľa ťažšie odhaliť a oveľa väčší, ako si ktokoľvek myslí.

Zostavme to na dve jednoduché otázky …

Keby ste boli zlý človek a ľahko by ste mohli ukradnúť miliardy dolárov s malou možnosťou odhalenia a bez možnosti následkov, aj keby vás odhalili, prečo by ste to neurobili?

Ak ste obchodník, ktorý významne utráca za digitálnu reklamu, aký máte dôvod veriť metrikám, ktoré získavate?

http://www.adcontrarian.com/